Meliha0263
icindeyken cok zor biliyorum ama 12.haftadan itibaren 24. Haftaya kadar benimde bebegin esi asagidaydi cok olumlu konusmadilar igne fitil vs drken rahim buyudukce esi yukselir demisti doktorum oyle de oldu 22 haftada bicak gibi kesildi sukurler olsun ki su an 31 haftadayiz hala inanamiyorum bazen , ayaklarinizi yüksekte tutun surekli istirahqt edin iyi dusunmeye çalışın guzel olu4 insallah dualarım sizinle