Kızlar 7 haftalık hamileyim ikizlere ve 4 gündür sürekli kahverengi lekeler geliyo koyu bazen az peçeteyle bezende çok hastneye gittiğimde düşük tehditi dedi ve dupbaston ilacı verdi kullanıyorum yine devam ediyo 1 hafta önce doktora gitmiştim yine gideyimi daha kalp atişalarida yoktu ama doktorda göründü