Merhabalar Hamilelegimin son 3 günün deyim insallah pazartesi sezaryen planladık ama bi problemim basladi sağ kolum komplr parmaklarima kadar uyusup sismeye ve hissislrsmeye başladı acaba sinir sıkışmasımi artan kilo nedediyle dusunuyorum ama 9 kilo aldim toplamda öyle ni ödemim de yok şükür sizce önemli midir yoksa gecer mi yada ayni şey başına gelen var mi?