İlk cocukta hiç bunkadar korkmamıştım ama şu an doğumdan korkuyorum normal doğum yaptım ilkinde. İkinci doğum saha kolay olur diyorlar inşallah öyledir yoksa düşünmekten zorlayıp ağlıyorum.bide oğlumdan nasıl ayrılıp doğuma gidicem bilmiyorum. 19 aylık şuan ya bana bişey olursa beni bidaha göremezse napar diye düşünüyorum artık. Gereksiz duygusallık var üstümde