Bana bugün çatı yaptı şaşkınım 1-2 cm açılman var bebeğin kanala girmiş ptesi gel 4 cm olur isen doğurturum dedi. Benim sancım yok nstde düzensiz de olsa var tabi birçok kadın gibi hissettiğim bir sancım yok. Muhtemelen ptesi suni taktıracak şaşırdım öyle pat gel diyince