Kızlar merhaba tüp bebekle 6 haftalık hamileyim , lekelenmem geçmiyor bazen kahve bazen pembe gectigimiz haftasonu kırmızı geldi hatta, kese hala yerinde tüp bebek öncesi tedavideki doktorumun hemşiresi normal diyor kese buyurkende olabilir bazen diyorz henüz gitmedim orada uzak biraz , ama gittiğim 2 farklı doktor düşük tehlikesi diyor progestan iğne ve fitil kullanıyorum böyle olup geçen yada doğum yapan var mı kafayı yemek üzereyim nolur yardım edin