Merhaba arkadaşlar ☺️ 33 haftalık olduk artık ağırlaşmaya başladım. Gündüz hiçbir sıkıntım yok hatta bazen hamile değilimmiş gibi hissettiğim zamanlar da oluyor ama akşamları karnım çok geriliyor hareket edemiyorum çok ağırlaşıyorum. Çok yesem de az yesem de patlayacakmış gibi hissediyorum. Bu normal mi sizde de oluyor mu?