EdaOnurB ilk doğumumda hastanede iken sancıların içinde karnım acıktı benim dediğimi biliyorum 🤣 akşam vaktine denk geldiği için akşam yemeği yiyemeden gitmiştim hastanede bi güzel karnımı doyurmuştum iyi ki yemişim 14 saat sürdü doğumum. İkincisinde öğlen yine aniden suyumun gelmesi ile bi telaş sarmıştı beni ama oturup bi güzel kahvaltı yapmıştım henüz sancım yoktu kahvaltımı yapıp duşa girip sancılarımı bekleyip doğuma gitmiştim 5 saat sonra doğmuştu miniğim şimdi 3.kez hamileyim fırsat olursa yine tok giderim çünkü ne kadar süreceğini bilmiyorsun sancılarla enerji kaybediyorsun , hatta ilk doğumum da doğum olduktan sonra sabah kahvaltımı hemşirem yedirmişti acıkmışsındır yoruldun karnını doyuralım demişti kucağımda oğlumla bi güzel kahvaltı yapmıştım , sen aşırıya kaçmadan karnını doyur canım insan ister istemez enerji kaybediyor bide kaç saat süreceği belli olmadığı için illa ki insan acıkıyor , hayırlı doğumlar diliyorum şimdi den