Omurkarakoc Terleme kaşık ağrısı halsizlik herşey var maşallah. 38 de olacaktık ama ben 10 Temmuz olsun istedim diye 37+5 de sezeryan ile doğum yapacağım. Çok kaygılıyım korkuyorum sezeryan olanlar bana destek lütfen 🫠
Feyzaclk Omurkarakoc ben de bekliyim burda :) zorunlu sezaryen olacak ama ne araştırma ne bişey. Normale hazırlanıştım kendimi. Sanırım en çok gaz sancısından korkuyorum 🥴
Nhlhmz11 Omurkarakoc ben 37+0 da sezeryan oldum . Hiç korkma . Korkulacak bişe yok . Hayırlısı ile alırsın onsallah kucağına . Biz şuan dört aylık olduk 😇
Omurkarakoc Rzlgln534 yok zorunlu değil ben muayene falan da izin vermedim , uygun olup olmadığımı da bilmiyorum. Normal doğumdan aşırı korkuyorum . Bel fıtığım ve panik atağım var
Omurkarakoc Feyzaclk hamileliğim boyunca gaz problemi yaşadım, inşallah sezeryan sonrası yaşamam, çocuğumda yaşamaz :)
Nhlhmz11 Omurkarakoc bende çok yaşadım , sonrasında da çok gazlı oldum , ilk gazimi zor çıkardım . Bebeğimde çok gazlı 🙄 ama hepsinin çözümü var , hiç dert etmeyin 😇