Kızlar merhaba çok araştırdım ama birde sizlere danışmak istedim. Yengem allah izin verirse 1 haftaya doğum yapacak ve 3. Bebeği olacak. İlk 2 bebeğinde de asla sütü inmemişti. Normal doğum yapıyor. 2. Gün süt geliyor oda bebeği doyurmuyor sonra 10 gün sürmeden süt çekiliyor bir daha gelmiyor. Şimdi konuştum doğuma 1 hafta kaldı ama göğüslerimde her hangi bir belirti yok dedi. Galiba yine aynı durum olacak. Mamalarda çok kıymetli allah yokluğunu göstermesin ama anne sütünün 1 damlasının yerini tutmaz tabiki. Aranızda bu durumu yaşayan yada yaşadığını duyduğunuz birileri varmı. Her türlü tavsiyeye açığız. Rezeneler emziren anne çayları damlaları hepsini denemişti fayda etmemişti.