Elifkedi Kızlar kasiklarimda şiddetli ağrı oluyor batiyor sanki evin icinde yürürken bile bel ağrım da çok fazla korkmaya başladım artık nette erken doğum yazıyor fakat biz daha 26 haftadayiz neden olabilir bu ağrılar Perşembe günü randevum doktorumla
Elifkedi Tubabora dünden beri bu şekilde sabah bu kadar değildi akşama doğru yine başladı ağrı salondan odaya geçene kadar çok kötü oldum batıyor sanki özellikle sağ tarafta
Elifkedi Tubabora buradaki acillerde maalesef hamile olunca ilgilenmiyorlar kadın doğumun acilinde de acil olmayan hastalara bakıyorlar o yüzden maalesef sabahı beklicem
tugbaarya Uzanıp dinlence 5 dk içinde geçiyor mu ? Ve geçse bile direk bir acile bir görünüm tedbirli kalalım . Haftanda küçülmüş. Telaş yapma ama sakince bir kalk eşinle bir git bakalım perşembeye kadar böyle bekleme
tugbaarya Elifkedi lütfen hemen kalk ve bir acile git ne olursa olsun her ağrı önemlidir . 31 haftada doğum yapan biri olarak söylüyorum hicbirsey yoksa bile tedbirli davranmayı tercih ederim . Hadi kalk ve git
tugbaarya Elifkedi sen neredesin ki bakmıyorlar ya olur mu öyle şey o zaman oluyor olsam. Siranizi mi bekleyin diyecekler yuh artik
tugbaarya Elifkedi bunu biz bilemeyiz gebelikte her ağrı kasılma akıntı cart curt önemli eşinizle anlatın oda bilsin söyleyin bir şekil Dr görünmek iz lazım
tugbaarya Elifkedi ya güzelim telefonu bırak git eşini uyandır ve gideceksin o Dr diyeyim artık hadi oyalanma kalk alnesinise git hemen sonucunda ya buraya merak ederim