Fatmabltc Kzlar aşırı kabizdim ama smdi günde üç kez afedersiniz büyük tuvalete cikiyorum niye acaba noldu bı anda 😂
Minis122 Fatmabltc bende Yni gunde. 2 3 kez cikiyorum ama kabizligim yok nedense kan ilaci kullanmama ragmen 1 hafatdir ishal. Gibiyim
Mutlulukkk Fatmabltc eger meyve tuketiyorsaniz (kavun,karpuz gibi) onlardan dolayi da rhaat cikiyor olabilirsiniz belki 😊
Minis122 esraEb bende 1 haftadir ishal var gibi ama ole gunde 2 3 sefer fazladeoollk erken dogum riskim var. Sancilarim var acilmam varmj baktirmafim sezeryan olacagim icin istemedim
Minis122 Fatmabltc oncesinde kabiz olurdum nolduysa bi anda ishale dondum bende doktoea soylemistim ama hastanede yatiyordum o sirada sevk istemislerdi. İmza atip ciktim benim sogumum yakin 35+3 haftaligim bndde
Minis122 Fatmabltc ben pazartedi gittim daha kontrole asiri sancilarim vardi. Surekli hastanede yattim 15 gun icinde o yuzden yatis vermedi gene benim alt kasiklarima asiri baski var karnim agriyor sanci kasilma hepsi giriyir bh ara iyice yogunlasti
Mutlulukkk Fatmabltc ondandir muhtemelennn. Hazrlik oluyor temizleniyor ne guzel 😂 bende yiyorum. Afiyet sifa olsun bize ve bebislere 😊😊