Ümidini kaybedecek olsa ben kaybederdim polikistik överim ve tek tüpüm tıkalı evlilikte 1 yılı doldurmadan hamile kaldım hatta eşim gurbette çalışıyor sadece kışın 4 ay yanımda yani imkansızın da imkansızı nasip her şey yazları geliyor ama hiç yumurtlama denk gelmez. Şimdi kızım 17 aylık geçen ay kimyasal gebelik yaşadım. Ama her zaman ümidim tam. Sağlıklı vakti zamanı geldiğin de oluyor. Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın benim bile doğal halden olduysa. Pcos zaten zorluyor tek tüp demek şansın %50 birde eşim yok 😅 şimdi tekrar istiyoruz inşallah nasipte varsa olucak