Kızlar bir yerle anlaştım kadın tatile çıktı kaldım ortada 😂 yenidoğan çekimimizi yapacak artık ama şimdi de bebeğin gelişimi durdu, nişanım da geldi her an doğumum olabilir diye bekliyor doktor. Olmazsa haftaya doğum olacak zaten sezeryanla. Şimdi cumartesi eşimin köyünde (deniz kenarı tatil için yazlık bir yer) çekim yapalım diyoruz. Elbise aldım bugün kendime çekim için. Annemin arkadaşının oğlu çekecek fotoğrafçılık okuyor ama ne yapmam gerek bilmiyorum 😅 şimdi çocukta profesyonel değil o da öğrenci garibim 😂 hani neler yapabiliriz. Öneriniz var mı? İşte konsept vs olarak. Çekim yapacağımız yer deniz kenarı, koy ve ağaçlık bir alan ☺️ hepsi birbirinden güzel. Zaten düğün çekimi vs çok yapılıyor saydığım yerlerde. Yaptıranlardan konsept veya varsa herhangi bir öneri alabilir miyim? Çok anlamıyorum bu tarz konulardan. Niye bu haftaya kaldı vs derseniz hep bir aksilik oldu. En sonda hastanede yattım bir süre ertelendi hep 🤦 yardımcı olabilir misiniz?