Efegz bana da kese küçük demişti çok korkuttu beni düşecek gibi yaklaştı :( hatta bugün kontrole gittik, kalbi durabilir diye çağırdım dedi muayene sırasında… ama çok şükür bugün çok güzel her şey normal dedi :/ bence bazen doktorlar gereksiz strese sokuyor insanı. Siz yemenize içmenize dikkat edin toparlar inşallah