buseylm
canım bende hem özel hem devlette gidiyorum.
dün gittim Fulya Hanıma normal de memnundum ama dün hiç memnun kalmadım usg ile 20 sn baktı hiçbir yorum yapmadı ben sordum da cevap verdi dünden sonra bende bir soğudum açıkçası..
Eralp bey de iyi diyorlar onu da deneyebilirsin
Vildan a da ilk zamanlar muayene olmuştum o da fena değildi..
fulya hanımı herkes çok mettettiği için ona gitmeyi tercih ettim. Bence diğer doktorları da dene hangisi içine sinerse onunla devam et..