ilknurakdogan1 Merhaba anneler 🥰 Pendik yüzyıl hastanesinde düzenli gittiğiniz doktor var mı ya da doğum yapan Memnuniyetiniz ne düzeyde bilgi alabilir miyim
Gezgin1Anne ilknurakdogan1 hale hanıma gidiyorum çok naif bir kadın. Beni çok sakinleştiriyor bebek gece geleceğim diye tutturmaz ise onda doğuracağım son günlerimdeyim
ilknurakdogan1 Gezgin1Anne Çok teşekkür ederim bende araştırma sonucu hale hanıma gitmeyi düşünüyordum şimdi daha kararlı oldum 🥰
Sirine34 3 yıl öncesinde hale hanımdı oğlumun doktoru o kadar naif o kadar tatlı ki ameliyata dua ile girmişti görev dolayısıyla istanbuldaydık şu an 2. Gebeliğim orada olsam yine hale hocaya giderdim kuşkusuz 🥲🌸
ilknurakdogan1 Sirine34 Çok teşekkür ederim bende araştırma sonucu hale hanıma gitmeyi düşünüyordum şimdi daha kararlı oldum 🥰