Teşekkür ederimm. İlk zamanlar cok tedirgin oluyor insan her doktora gidisimde panik oluyodum ya kalp atislarini duymazsam diye ama geciyor 15,20 haftadan snra rahatladim ben:) ayda bir gel demisti 2 hafta bi gittim hep. Kafamda cok kuran bir insan ben cnku 1 ay asla bekleyemedim hic :) ultrasonda gorunce rahatliyodum o beni 2 hafta goturuyordu. Ama rahat ol en onemlisi bu kendine o konforu bi sekilde aç derim ben:)