Kubrakarahan kübracığım bu stresle hamileliğini hiç rahat geçiremezsin biliyorsun değil mi? 2 günde 1 mutlaka olumsuzluk içeren şeyler düşünüyorsun ve başına da geliyor ne yazık ki…
Zordur senin için ama biraz rahatlamaya, sakinleşmeye mi çalışsan? Ne güzel suyu da iyi denmiş, anladığım kadarıyla gelişimi de güzel aksi bi durum olsa söylenirdi diye düşünüyorum :) sen yemene içmene, sigara İÇMEMEYE :))) özen göster elinden geleni yap gerisini önce allaha sonra doktorlara bırak. Umarım sağ salim atlatırsın olumsuzluklarını.