Ozgeislr Selam kızlar 20.Haftamda serklaj oldum. 28+6 yım. 37de dikiş alınacak. Serklajlı olupta dikiş varken suyu gelen var mı? Normal doğum kolay oluyor mu? Doğum hikayelerinizi bekliyorum 🌸