39+1 deyim bende dün ikinci matı muayenemi oldum 2 cm açıklık vardı ama ilkinden kalma dedi doktor bugün de sanırım nişan geldi sarı mukus gibi içinde yoğun kahverengi leke olan gün içinde bir kaç kez devam etti şuanlık şiddetli ağrım sancım yok ama sanki her an regl olacakmış gibi ağrı var bakalım ne zaman gelicek oğluş 💙