Herkese selam ben kanser hastasıyım tedavi görüyorum yanlışlıkla hamile kaldım 2 Haziran regl başlangıç tarihimdi 8 Haziran beraberlik olmuştu günlerim 24-26 karışık oluyor her ay farklı ben 14 haziranda pet ct çekildim kanser taraması yapıldı 19 N da da immünoterapi aldım evde test pozitif kan vermeye gidicem ama daha Rahime yerleşmeden radyasyon zarar vermiş midir çok endişeliyim bunu anlamanın bir yolu var mı