Eminemrullah Valla bebiş uyuyana kadar yapacak bir şey olmuyor malesef bende. Kolunu bacağını bi gün çıkaracak göbeğimden. 😄 35+6 ben de. Mide için ağır yemeklerden, baharatlı, yağlı yiyeceklerden uzak durmanı öneririm. Yatmadan iki saat önceden yemeyi, içmeyi kesmelisin bir de. Çok sıkıntılıydım o konuda bi kaç hafta öncesine kadar ama doktorumun bu tavsiyeleriyle şimdi daha rahatım. Çok da rahatsız ediyorsa Rennie tablet bana iyi gelmişti, doktor günde dört taneye kadar kullanabilirsin demişti. Şimdi geceleri sıkıntım sık idrara çıkma. Uyanana kadar her saat lavabodayım. 🙄