Gebeler, ben ⅚ haftadayim, dun kramplar ve kanama oldu, cok degil ama oldu yani, gece boyunca kramplar devam etti, sabaha karsi gecti. Bugun azaldi sayilir ama akinti hala devam ediyor. bazen acik pembe akinti oluyor bazen kahverengi.Nolur bu durumu yasayan var mi nedir bu ?