1tazeannecik ben henüz 25+3 um canım ama sadece çok fazla yürüyünce oluyor bu durum. Eve gelince hemen yüksek bı yere uzatıyorum ayaklarımı bide duş aliyorum sık sık ve kalcamdan aşağısını buz gibi su ile yıkıyorum bı 3-4 dk boyunca. İyi geliyor,tavsiye edebilirim. Yürüdüğünüz zaman da bol su içerseniz sıkıntı olmaz diye düşünüyorum.