Kızlar 32+1 im iki gündür miğdem bulanıyor bugün doktor kontrolüm vardı doktor sıkıntı olmadığını söyledi hamileliğin başından beri normalde riskli gebeliğim miğde bulantısı için etrafımdakiler bebek saçlandıgı için diyorlar istifra etmiyorum ama miğdem kötü doğru düzgün bisey yiyemiyorum başına gelen oldu mu bu haftalarda