Kızlar gebeliğin başından beri veya riskli gebelik durumundan dolayı veya benim gibi tecrübesizlikten ve doktor ilgisizliğinden ötürü sık gören oldu mu Ultrasona. Son dönemlerde yaklasiyoruz kızım ile içimde hareketlerini hissettikce içim kıpır kıpır ancak endişeler de benimle birlikte. 31+2 haftalık gebeyim ve 21 kez ultrasona girmişim hesapladım. Bir ara hastanede yattım o zaman aldılar ikili test zamanı aldılar kısacası hiç ayda gidemedim yani başlarda bilmiyordum sonra öğrendim ancak bu sefer de soru sormaya bile gitsem aldılar bir şey olmaz diyerek. Kafam bir milyon eşim de baktı benden bunu takmamdan. Lütfen böjle psikolojik sorunlarınız mi var diyecek biri var ise yorum yapmasın zaten yeteri kadar yiprandik kızım ile 🥺