Kızlar merhaba 38 haftalık hamileyim ve bugün kontrolüm vardı bebeğin kilosu 3490 diye doktorum çok fazla kilo almış dedi salı günü tekrar gel ona göre sezeryana alırız dedi yani kilosu haftasına göre çok mu fazla ilk hamileliğim çok aşırı sıkıntı stres yaptım bunun gibi durum yaşayan var mı? Herkes kilosuna normal diyor