irem10 Arkadaşlar ben 16+5 im normalde. Ama ultrason da 18+0 haftalık yazıyor. 1 hafta 2 gün önde benim ve eşimin boyu uzun ondan mı acaba doktor da bir şey demedi. Ben ultrason resminde fark ettim 😁