Karanfill Kurbanda ikinci gün köyden geldik eşim etleri hemen buzluğa attı ben sabahta kemikleri koydum ama bugün koyu renk poşette yağlar kalmış evde olmayınca bi süre dolapla da ilgilenemedim koku falan da gelmedi atmalı mıyım yoksa buzluğa koyuyum mu ?
Mustafayigitvebeytugannesi Karanfill çöpe atın. Ben olsam koku olmasa bile atardım o kdar süre beklemez dolapta diye biliyorum ama yine de başka arkadaşlar ne der bilemem.
Nurcanben Mustafayigitvebeytugannesi ay bende asla ama asla riske atmazdim böyle şeylerden aşırı korkarım 🤦🏼♀️
Zeynebtahir Buzdolabinda kokuda yoksa bozuk degil demektir. Zaten yag uzun sure duruyor. İcinde et olmadan. Bozuk kokusunu dış kapidan alirdin zaten heryeri sariyor