Ecemsiayrn 9+2yiz 3gündür aşırı sıcak basması oluyor Eşim hava çok güzel esiyor diyor ama bana darlanmalar geliyor siz de yaşıyor musunuz neler iyi gelir sürekli duş almak dışında 😵
buusur Ecemsiayrn 20+4’üz hayatta terlemeyen eli ayağı asla ısınmayan ben sıcaktan duramıyorum sucuk gibi terliyorum birde nemli bölgedeyiz yapış yapış oluyor insan Allah yardımcımız olsun çözüm bulamadım henüz 🥲
birnilmeselesi Ecemsiayrn aahhh ahhh insan kaşından kirpiğinden terlermiii 🙈🙈🙈 şartolsun terliyom çatlayacam normalde de ter bezim mi yok diye merak ederdim hiç terlemezdim 30 derecede bile … Gebelik hormon şu bu çok fenaaa yanıyorum fuat abeeeyyy 🤣🤣
Nerfemm Ecemsiayrn dünyanın en sıcak günü ilan edilmiş dün. Bu aralar aşırı sıcak normal bir insan için bile ki biz gebeyiz menapozlu sayiliriz ödemler şişlikler normal birinden kat ve kat daha fazla yaniyoruz. Ben 33+2 yim duş sadece duştayken işe yarıyor çıktığın an terlemeye kaldigin yerden devam. Ben vantilatör açiyorum valla rüzgarsız yaşayamıyorum. Uzaklaştigimda elimde yelpaze. Aksam 9dan önce dışarı asla çıkamıyorum
1asel-duru Bacım 36 haftalıgim resmen içimde ateşler yanıyor hele geceleri uyuyamıyorum tepeden tırnağa terliyorum bunaliyorum nefesim sıkışıyor 😁iki hareket etsem tikaniyorum senin daha yeni başlıyor vücudun gebelige adapte olmaya çalışıyor
Ozge56 Ecemsiayrn geçen sağlıkocagina gittim vallahi eve zor attım kendimi gözümün önünde siyah şeyler ucuştu yok böyle bir sıcak saki işedim gibi islaniyor donum 🥺😔
Ozge56 Ecemsiayrn ahahhahha günde 4 defa soğuk duş alan ben 🫨 gecicek kızlar az kaldı 3 ay daha sabredelim akşam çıkalım dışarıya