Feyzaclk Dikiş türleri var mı? Çok fazla iz kalsın istemem açıkçası kalmaması icin ne önerirsiniz? Estetik dikişi doktora sormalı mıyım?
yanlisanlamaama Feyzaclk ben 15 gün önce sezaryen oldum dikişlerimin olduğu yerde incecik bir çizgi var sadece doktorum iz kalmaması için contractubex diye bir krem reçete etti yara ameliyat izi sivilce izi gibi şeylere iyi geliyormuş
Allahkahretmesin1 Feyzaclk estetik dikiş yapıldı benimki 12 gün oldu şu an bile belli değil tamamen iyileşince de kolun bacağın vs kesilir de beyaz incecik kesik izi kalır ya o şekilde kalıyor
M-Y2020 Feyzaclk bence doktor çok önemli benim yapıştırma hiç belli değil ben devlette yaptım arkadaşım özelde yapmasına rağmen dikiş izi çok belli
buusur Feyzaclk bende ünlü birinden görmüştüm instagrmda kadında sezaryen izi hiç yok bunu kullanmış tabi dikiş de önemli ne demek rica ederim 🫶🏻
Feyzaclk yanlisanlamaama çok teşekkür ediyorum ben de sorarım doktoruma❤️ dikiş bikini bölgesinde mi kalıyor karından görünüyor mu?
yanlisanlamaama Feyzaclk benimki bikiniyle görünmeyecek kadar aşağıda kalıyor çamaşırdan bile görünmüyor
yanlisanlamaama Bellabells aldım aldım 400 lira 🥲 ama henüz kullanmadım aslında kullanmam lazımdı ama hep unutuyorum 🥲
Bellabells yanlisanlamaama yaaa devlet ödemiyor ücretini sanırım.400 de az değil.aman unutmayın bari ameliyat izi geçsin
yanlisanlamaama Bellabells çokta iz yok aslında incecik bi çizgi var sadece doktor dedi diye kullanıcam aslında
Bellabells yanlisanlamaama kaçıncı sezeryan ? Benim de ilki incecik çizgiydi geçmişti kendi kendine ama 21 gün önce 2. Ameliyat oldum bu sefer haliyle daha kalın bir çizgi oluştu.alcam kullanıcam artık
yanlisanlamaama Bellabells ilk benim belki o yüzden çok göze batmıyor bide benim dikişleri atan estetik çalışmış ama yine de kremi kullanmak lazım