Minis122 yok kuzum daha doğmadı bizimse öyle biraz böbrekleri daha genişliyor ama doktor kapalı kutusunuz siz dedi tek başına bu down sendromu diyemeyiz senin dediğin testten yapalım dedi istemedim 8 bin lira bisey değil veririm ama bu sefer ya pişman olursam ya bebeğimi bunaltirsam üzersem diye yapmadım tevekkül bizden takdir allahtan kuzum bi hocamız vardı onla iletişime geçtim senin bebeğinde bisey yok sakın inanıp aldırma bi test yaptırma dedi çok sağlıklı doğacak dedi rabbime emanet biz kullariz bisey bilmiyoruz elbet bakalım haftaya Salı günü doğumum var ne gelirse allahtan gelir bizlere dua edip tevekkül etmek düşer kuzum üzülüp sıkılma bebeginide üzme sakın ben iki gün ağladım ama sonra pişman oldum ağladığıma