Rumeys-a Hanımlar 31+5 olduk Dr bebeğimin karın çevresinin küçük olduğunu fakat hastalık derecesinde olmadığını söyledi. Daha önce duymadığım,rastlamadığım bir konu moralim bozuldu. Sizde ya da çevrenizde yaşayan var mı?Önemli bir konu mu?
esraEb Rumeys-a bana da söylemişti. Tekrardan detaylı ultrason istedi girdim detaylıda sorun yok dedi doktor. Bana da 29. Haftada söylemişti sanırım. Ondan sonraki gittiğim de kendi doktorum o konu ile alakalı bir şey demedi bidaha. Ben de sormadım açıkçası. Bazen ultrason ile alakalı sorun da olabiliyor. 33 haftalığım şu an
Rumeys-a esraEb Bana da yeni söyledi doktor. Daha iyi bir hastaneye randevu aldık pazartesi oraya gideceğiz inşallah bir problem çıkmaz 🙏🏽
esraEb Rumeys-a Allah’ın izniyle bir şey olmaz inşallah. Burada çok denk geldim türlü farklılıklara. İnşallah hepimizin bebeği sağlıcakla dünyaya gelir 🙏