nef1see Kızlar şuan hastaneden yaziyorum sabah suni sancı verdiler ve sadece 1 cm acikligim olmus yani suan 3 cm acikligim var agrim çok az ama biraz yurudum hafif artti agrim ama nts de çok çıkmıyor en fazla 35 40 civarı oluyo
Muberra08 nef1see bende suni sancı ile doğum yapmayı düşünüyorum zor mu acaba, sağ Salim bebeğini kucağına alırsın inşallah 🙏
nef1see Lulu02 inanın suan çok az hissediyorum ama doktorumun dedigine gore normal dogum sancisiyla ayni korkmayın zaten birden vermiyorlar yavaş yavaş veriyorlar
2suprizbebek nef1see benimde yavaş yavaş olmuştu açılmam 12. Saatin sonunda 8 cmle doğuma aldılar.eğer imkan varsa duş al açılman hızlanıyor
EdaOnurB nef1see bende yarin sabah yatis yapacagim suni sanci ile dogumu baslatacak doktorum. Insallah siz sabaha kurtulursunuz kavusursunuz bebisinize :)
EdaOnurB nef1see dua edecegim tum gece hem kendim hem sizin hem tum hamişler için:) sizde durumunuzu haberdar edin merakla bekleyecegim. Saglikla kavusun🤲
nef1see EdaOnurB suni sanci etkisini bende gostermedi o yuzden bugun sezeryan oldum 😊 iyiyiz hamd olsun
EdaOnurB nef1see bende 8 cm acikliktan sonra bebisin kalp ritimleri dustu acil sezaryene alindim aksam uzeri