ISILTAN selamlar yine ben :) Benim eltim beylikduzunde ve onun cocuk doktoru cok iyi hatta o klinigin kadin dogumcusu bizim doktorumuz oyle diyim :) beylikduzu doktorlari diye geciyor yeri adi da muratti sanirim doktorun, instagraminiz varsa size atabilirim