Merhaba öten haftalarda açmışdım böyle post 21haftalığız bebek hareketleri çok az hiç yok gibi oluyor doktor 19haftada erkek dedi 100faiz acaba yanılma payı olurmu ?erkek çok hareket etmez derler acaba öylemi bir kızım var ikinci hamileliyim korkuyorum Erkek anneleri sizlerde nasıl oldu ve ya oluyor Kızımda erken hiss etmişdim çok hareketliydi bu çocuğum tam tersi