Merhaba kızlar. Bebek bezi sleepy natural 42 Li almıştım 1 numara. Dolabı yerleştirirken gözüme çok az geldi 🤭 sleepy de indirim varmış 2. üründe. Bende hem 2 hem 3 numara almayı planlıyorum bu markanın bezleri küçük biraz bu arada.
Size sorum şu bu marka için 2 ve 3 no kaç adet almalı? 2 şer haftalık almak mantıklı mı? Siz neler yaptınız? 💜