Eebb 3 pijama goturdum 2si kullanıldı. İç çamaşırı zıbın atlet emzirme sütyeni. Depend almadım çok pahalı ve abartildigi için. Zaten çok sıcak havalar terleme yapabilir sezeryan olursaniz. Lohusa pedi aldım e bebekten. İlk gün onu kullanip diger gün Normal pede geçtim. Göğüs kremi olarak da Lansinoh aldım kullandım hiç yara olmadım