Kızlar geçen ay kimyasal gebelik yaşadım 1 hafta geçmişti. Bu ay da dün olmam gerekiyordu yanı 4 ünde ama hiçbir Ağrı yok arada ince bi sızı. 20lik dişten dolayı Ağrı kesici verdi doktor test yaptım hemen bişey çıkmadı sonra evden çıkmıştım geldiğimde bi gölge oluşmuş bende kuruma çizgisidir diye ağrı kesici içtim. Sonra akşam beş buçuk gibi lavaboya gitti. İç çamaşırım kahverengi lekelenmiş daha sonra az gelmiş bidaha da gelmedi. Sizce yerleşme kanamasımı yoksa. Ağrı kesicimi kesti ama ağrım yok normalde çok ağrım olurdu benim