Ankarali85-6 hicc belirti aramayın hiccc ilk iki transferinde tum belirtiler vardı bende yanı batmalardan tut gogus şişmesine mide bulantısına herseye tamam dedim tuttu ama ikisindede negatif aldım. Üçüncü transferimde hic bİsi yoktu ne batma ne bisey hafif bi gogus şişmesi oldu yeni pozitif aldım. Hic belirti yaşamadım anliycaginiz. Hala bile yüksek belirti yok arada batmalar oluyordu nadiren oda bitti korktum hatta gittim beta verdim katlanmış nornal
Çıktı