Benim sağ elin aşırı karıncalanıyor bazen birşey tutamıyorum özellikle de sabahları Geceleri de aynı. Ödem tüm vücudumda oldu ayaklarım eğer ayakta çok durursam artıo uzanırsam daha azalıyor. Tuzsuz yiyin suyu arttırın dediler de sporcu arkadaşım vardı kız zaten tuz yeo su içiodu Benimki O na göre daha iyi Onun balon gbi olmuştu. Ama doğum yapınca bir saat içinde hepsi iniyormuş. Ben 38 numara gitiodum iki defa ayakkabı aldım ama olmadı şişio en güzeli üstten ayarlanabilen terlik aldım 40 numara daha büyüğü yoktu. Çıtçıtlarını duruma göre esnetiyorum. Her yere de onla gidiyorum. Hastanede giyeceğim Terliği de büyük aldım olmazsa ya gibi geldi de bol olursa yenisini alırım artık iniyo dedilee çünkü