Ginger_ 36+0 bugün . Geçen hafta normaldi herşeyi 2450 gr bu hafta hiç kilo almamış 2 hafta geriye düşmüş çok korkuyorum kızlar ya doktor beslenmene dikkat et dedi sadece olumsuz bişey konuşmadı ama içim içimi yiyor şimdiden
Elzsy2023 Ne yaptınız acaba merak ettim. Benim doğumum vajinal yol ile ilerliyordu. Bugün 35+3 bebeğim 2200 gr civarı. Doktor böyle giderse 37. Hafta olmadan bebeği sezeryan doğum ile alırım diyor. Sıkı takip yapıyor. Siz ne yaşadınız. Aynı şey çünkü