ezydn Çok memnun insan okudum, çevremde de duydum. Bende oraya gitmeyi düşünüyorum kontrol ve doğum için nasip olursa.
Geçmiş forumlarada bakın detaylı çok yazan oldu.
Sezeryana doktor giriyor ameliyat olduğu için, normal doğumlar da asistan ve ebeler yaptırıyor okumuştum.