ozlemm-123 Kızlarr selam 20 temmuza planlanan doğumum 24 temmuza ertelendi. Bizimle aynı gün kavuşucaklar varmı aramızda ? Nasıl hissediyor sunuz ??
Medine_yasar05 ozlemm-123 maşallah cnm kaç haftalık hamilesin inşallah sağlıkla bebisini kucağına alırsın
Minis122 ozlemm-123 bide benimki belli olsaydi 2 haftadir erken dogum dediler. Dogmadi sukur. 10 temmuzda kontrolum var ya o gun dogack yada gun verecekler artik netlesecek ins. Bole netlesmedende beklemek kotuymus hergun agri sanci cekiyorum
Hanife4416 Ben 23 temmuzda yatisimiz olacak 24 temmuzda sezeryan doğum olacak oğluma kavuşacağım hazırlıklar devam ediyor inşallah sağ saglim kucağımıza alırız 🌺🌺🌺
ozlemm-123 Hanife4416 benimde sezaryen allahım bize kolaylaştırsın inşallahhh 🥹 ikimizde oğullarımıza kavuşalım sağ salim. Siz genel mi spinal mi düşünüyorsunuz ?
ozlemm-123 Minis122 Allah yardımcın olsun ama hiç canını sıkma sağlıkla kucağına alıcaksın inşallah hep bunu düşün 😌