Feyzaclk doğum için eğer anne ve bebeği etkileyecek bir durum yoksa zaten spinal tercih ediliyor. Ben de 2 temmuzda spinal anestezi ile kızımın dünyaya getirdim. İlk gün doğal olarak bir miktar ağrı oluyor, ama cekilemeyecek gibi değil. Bol su, komposto ve sade kahveyi odaya çıkar çıkmaz tüketmeye başlayın. Bu şekilde rahatlarsiniz. Estetik dikiş yapılıyor artık, yine doktorunuza sorun. O konuda sorun olmaz. benim de bir tane alt üst, bir tane de gecelik takımm vardı. Ben iki gunnboyunca alt üst takım giydim. Daha rahat oldu.