Merhaba arkadaşlar
39+3 deyiz normal doğum istiyorum halen bir sancı hissetmiyorum nst de hiç bişey çıkmıyor suyunda azalma var dedi 2 gün daha bekleyelim halen sancıların olmayıp doğum başlamaz ise suni sancı ile doğum başlatabilirim dedi sizlerden bu şekilde bir durum yaşayan oldu mu ? Suni sancı verildiğin de açılma oluyor mu ?