Yagmur1991 haha =) bende yolluyorum hiç ikiletmez sağolsun. Ama ben aşermiyorum yani aşeriyomuyum anlayamıyoruz çünkü hamileliğimden önce de sürekli cnm birşeyler isterdi sürekli yemek yerdim. Geceleri saat 1.2 bişiler yemeye giderdik dışarı. O yüzden eşim bu duruma alışık ve aşeriyomsun acaba yoksa normal durumun mu diyo 😁😁😁