Dygyns Merhaba anne adayları, 22 agustos doğum tarihimizi doktorumuz verdi. Sizler nasılsınız. Benim 2ci doğumum olacak.
35_tecrube Dygyns evlilik yildonumum 21 Ağustos ilk oğlumun doğum günü 14 aguztos gelecek olan meleğim 24 Ağustos gösteriyor doğumda normal görünüyor bakalım hayirlisi
seymasn 35_tecrube sağlıkla gelsin🌸 benimde aynı 24 Ağustos gözüküyor size bi kaç soru sormak istiyorum ilk gebeliğim çünkü 29.haftada doğum pozisyonu almıştı son 2-3 haftadır başı kanaldaymış ama kilo alması durdu şu 1 haftada 1buçuk kiloda kaldı sizde durumlar nasıl doktorum normal ya da sezaryen diye konuşmadı ama ben çok gerginim nasıl olur ne zaman olur diye 🙏🏻
rumeyshaan 35_tecrube ahahhaha bizimde 20 agustos yildonumu olucak insallah 22 agustosta dogum gosteriyo bakalim ne zaman gelicek oglusummmm
Aecer 35_tecrube benim de evlilik yıldönümüm 22 ağustos ama o tarihe gelmesin diye dua ediyorum haha hiç sevmem aynı güne denk gelen özel günleri 😂
Babyyyyyyyy Dygyns kaç haftalıksınız bende cumartesi gideceğim sezeryan istiyorum denirse gün verilebiliyor mu
Dygyns Babyyyyyyyy benimde ilk doğum sezeryandı 32 haftalığız doktorum tarihlere baktık verdi günü 26 temmuzdada nta giricem.
Gizemmiray35 Dygyns muhtemelen benimki de o tarihlerde 20-25 Ağustos gibi demişti benimde 3. sezeryanım olacak on yıl sonra heyecanlıyım sen kaç haftalıksın şuan canım
Dygyns Gizemmiray35 hayırlısı olsun bizde 32 içindeyiz 22 agustos dedi hatta ben ilk sezeryanım tam uyutulmuştum bunda yarım belden uyuşturucaz sanırım.
-Tys Kizlar merhaba kac haftaliksiniz ben 30+3 teyim doktora 2 hafta sonra gidicem ozaman konussam gun verir mi benimde agustos sonu etlul basi gibi gorunuyor ama bilemedimm