25+6dan selam kızlar 2 gün önce şeker yüklemesi yapılmıştı şekerim çıkmadı çok şükür ama kansızlık başlamış doktor ilaç verdi pembe Bi ilaç kullanan varmı hergün aç karnına iç dedi fakat midem ilaçları almakta güçlük çekiyor artık içmemde gerekiyor bu şekilde kansızlık ilacı kullanan oldumu